1 sierpnia 2015

Już niedługo


Nie chciałam robić Wam złudnych nadziei, dlatego nic nie pisałam, ale teraz z czystym sumieniem mogę to napisać: 
JUŻ NIEDŁUGO NA TYM BLOGU BĘDĄ PUBLIKOWANE NOWE ROZDZIAŁY. :)

Jaki jest plan? Zostało mi do napisania jeszcze kilka rozdziałów "State of Grace" i jak tylko się z nimi uporam, to będę czytała od początku "Human Nature" z dwóch powodów:
1. Przypomnieć sobie fabułę, żeby podczas powrotu nic mi się nie pomieszało;
2. Będę poprawiać wszystkie błędy, powtórzenia, przecinki, pauzy przy dialogach, itp., itd. 

Jak się z tym uporam, to wznowię pisanie nowych rozdziałów, ponieważ dalsza fabuła już buduje mi się w głowie i chyba pociągnę to opowiadanie w dobrym kierunku.

Przepraszam, że tak długo zwlekałam z powrotem, ale nie chciałam tego pisać na pół gwizdka, a nie będę ukrywać, że rok temu skończyły mi się pomysły. Czekałam po prostu na chwilę, w której fabuła sama zbuduje się w mojej głowie i chyba się doczekałam. :)

Już się nie mogę doczekać pisania HN! :)

Jeśli do tej pory czekacie na to opowiadanie, to wiedzcie, że jesteście NAJLEPSZYMI, NAJWYTRWALSZYMI I NAJWSPANIALSZYMI czytelnikami, jakich mogłam mieć!

Gorące uściski i całuski i myślę, że pod koniec września zobaczycie się z nowym rozdziałem! :)

32 komentarze:

  1. Jeeeejjjjjj....!!!!!!!
    wreszcie już myślałam że zostawiłaś tego bloga a szkoda by było :*
    trochę mineło ale nadal będę czytać twojego bloga bo zajebiście piszesz

    OdpowiedzUsuń
  2. Taaak! ♥
    Opłacało się zaglądać z nadzieją na nowy rozdział ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Super!!! Czekam na nowy rozdział ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Brakowało mi Ciebie kochana:)) Cieszę się, że nareszcie do Nas wróciłaś.✋

    OdpowiedzUsuń
  6. Niesamowicie się cieszę :) Już pisałam ci nawet na asku, że czekam na HN, serio :) To mój pierwszy blog (twój) jaki zaczęłam czytać. xx

    OdpowiedzUsuń
  7. Oooo kuxrwa nie wierze! Ale sie ciesze:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Hej :) przez ostatnie trzy godziny przeczytałam Twojego bloga, więc uznałam, że przydałoby się skomentować. Piszesz bardzo dobrze, przyjemnie się czyta i historia jest ciekawa. Naprawdę świetny blog :)
    Po opisie myślałam, że jest to opowieść o stalkerze, dlatego zaczęłam czytać, ale myliłam się - niestety, bo uwielbiam takie historie.
    W tym miejscu kończy się moja przygoda z Twoim blogiem, ponieważ nie jest w moim klimacie. Ale genialnie piszesz i pisz dalej :) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja chce rozdzialy prosze cie no dodaj w tym lub w nastempnym

    OdpowiedzUsuń
  10. Kiedy ten rozdział czekam

    OdpowiedzUsuń
  11. Halo halo my tu czekamy :c

    OdpowiedzUsuń
  12. Czy można się spodziewać, czegoś?

    OdpowiedzUsuń
  13. No i gdzie rozdział jest 11 LISTOPADA

    OdpowiedzUsuń
  14. Bedzie nowy rozdział?

    OdpowiedzUsuń
  15. Halohalo nadal czekamy na rozdział! :(

    OdpowiedzUsuń
  16. C U D O W N E - słowo którym mogę opisać całe to opowiadanie. Ja wiem że masz swoje życie i nie będe szukać ciebie z nożem w ręku żebyś tylko dodała rozdział. Ale pls bo nie wytrzymam jest koniec listopada nie września kochana ;) + założe słownik chyba ze słowami opisyjącymi moje emocje przed i po przeczytaniu rozdziału np.
    OCIPIEJĘ - stan psychiczny w który mnie wprowadzisz nie dodając rozdziału ( tak zdaje sb sprawę że powinno być w bezokoliczniku ale trudno). Więc zlituj się nad nami i PROSZĘ DODAJ NOWY ROZDZIAŁ bo jak zapowiadam ocipieję ( pewnie nie tylko ja :'D). Tyle miałam do napisania. Pozdrawiam
    ~ wierna czytelniczka fanka itp. (WCZIF❤)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie wiem czy tu nadal zagląsz, ale mam nadzieje,że tak bo uwielbiam to ff i nie mogę doczekać się kolejnego rozdziału����

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam nadzieję, że szybko dodasz następny roździał, ponieważ nie mam co czytać.

    Ps.świetnie piszesz.

    OdpowiedzUsuń
  19. Z pozoru zwykła dziewczyna. Ale jedno wydarzenie zmienia jej życie całkowicie. Od tego czasu ma jeden sposób na radzenie sobie ze stresem. Kiedy jest źle, bierze zapalniczkę i… podpala coś. Całe życie obraca się o 180 stopni, kiedy odkrywa, że jest piromanką.
    Czy uda jej się zapanować nad sobą?

    Serdecznie zapraszam!
    http://lust-for-arson.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  20. Czekam z niecierpliwością na następne rozdziały

    OdpowiedzUsuń
  21. Żałuję, że dopiero teraz odkryłam tego bloga i nie mogłam Cię w żaden sposób powstrzymać, przed zawieszaniem tego cuda, kiedy poczułam, że potrzebuję wiedzieć co się będzie działo z bohaterami. Zdecydowanie będzie mi tego brakować, dlatego mam nadzieję, że któregoś dnia wejdziesz na tego bloga i zobaczysz, że nie był obojętny dla czytelników, odpiszesz na komentarze. Ja którejś nocy szukałam czegoś dobrego. Znalazłam Ciebie. Czytalam tyle blogów, że myślałam, że nic lepszego nie znajdę. Przeczytałam wszystkie rozdzialy w max 2,5h. Powiem tylko tyle, jesteś mega utalentowana i dzielisz sie tym talentem z innymi, co jest wspaniałe. Jest mi głupio że nie komentowałam wcześniej ;_;
    Powiem Ci jedno dziewczyno, ta historia mnie zniszczyła, kocham ją całą sobą, jest ona częścią mnie, wżarła sie pod moja skórę i została. Teraz zastanawiam się nad sensem życia, bo boli mnie to ze tak cholernie dobry talent się marnuje. Mam nadzieję, że w najbliższym czasie dodasz następny rozdział i wrócisz do systematyczności, bo piszesz bardzo ciekawie i "czysto", więc tak trzymaj. Mam nadzieję, że o nas nie zapomniałaś, skarbie. Będę czekać z nadzieją, że do następnego i że niedługo widzimy sie z nowym rozdziałem xx

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń